Hospice IJsselOever zoekt administratieve duizendpoot

By 5 november 2018juni 3rd, 2019Nieuws

Hospice IJsselOever is een huis waar mensen in hun laatste levensfase op hun eigen wijze hun leven kunnen afronden. Binnen hospice IJsselOever heeft de bewoner de regie. Het team van hospice IJsselOever biedt aandacht en ondersteuning waar gewenst en waar nodig. De omgeving is er een die een huiselijke sfeer uitstraalt. Alles wat binnen hospice IJsselOever gebeurt, gebeurt met liefde, kennis en kunde.

Vrijwilligers onmisbaar

Vrijwilligers zijn onmisbaar in ons hospice. De zorgvrijwilligers ondersteunen de verpleegkundigen en de mantelzorgers in de persoonlijke verzorging van de bewoners en houden het huishouden van het hospice draaiende. Maar er zijn meer vrijwilligers werkzaam in ons hospice: ook op administratief, facilitair en ICT gebied zijn zij enorm belangrijk. Voor de administratie zijn we op zoek naar een ‘manusje-van-alles’.

Naast de voldoening die ‘een bijdrage leveren’ geeft, bieden we uitdaging en verantwoordelijkheid, cursussen, lezingen en uitjes, boeiende contacten en een gemotiveerd team van vrijwilligers, coördinatoren en bestuursleden.

Taken

De taken van de administratief medewerker zijn:

• Facturen maken;
  • Archiveren;
  • Alle voorkomende administratieve handelingen.

De tijdsinvestering bedraag drie à vier uur per week, in te delen naar eigen inzicht.

Geïnteresseerd?

Lijkt het je mooi om een bijdrage te leveren aan het reilen en zeilen in een hospice, waar het team jong (van geest) en enthousiast is? Ben je dat zelf ook en ben je bovendien proactief en positief kritisch? Neem dan contact op met Els Imthorn, manager hospice IJsselOever, via e-mail: eimthorn@hospiceijsseloever.nl.