Uw mening is van groot belang!

U verblijft in een van onze hospices waar we zo goed mogelijk voor u zorgen, daar is ons alles aan gelegen. We willen onze dienstverlening aan u en uw naasten constant verbeteren en ontwikkelen. Uw mening over onze zorgverlening is belangrijk voor ons.

Tijdens uw verblijf in ons hospice kunt u uw vragen of wensen bespreken met de coördinator. U ziet haar meerdere keren per week – en als u dat wilt vaker, omdat we er voor willen zorgen dat uw verblijf zo comfortabel mogelijk is.

Naasten kunnen hun ervaringen met de zorg, onze dienstverlening en het verblijf in ons hospice evalueren via een link die zij krijgen toegestuurd als de zorg is afgerond. De gegevens die wij daaruit krijgen, gebruiken we om onze zorg te verbeteren.

Bovendien kan onze mate van dienstverlening gewaardeerd worden via Zorgkaart Nederland. Wij stellen het zeer op prijs als u uw ervaringen deelt. Dat kan heel eenvoudig, door onderstaand plaatje aan te klikken. U komt dan automatisch op de juiste website pagina uit.

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over één van onze vrijwilligers of coördinatoren. Als dat zo is: laat het ons weten! U kunt er van op aan dat uw kritiek vertrouwelijk wordt behandeld.

Als het niet is gelukt om in een rechtstreeks gesprek tot een oplossing te komen, kunt u met behulp van dit formulier, uw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van onze hospices.