Hospice IJsselOever houdt herdenkingsdienst in de Hoeksteen

By 18 oktober 2018juni 3rd, 2019Nieuws

Voor de nabestaanden en betrokken vrijwilligers organiseert Hospice IJsselOever op donderdag 1 november a.s. een herdenkingsdienst in de Hoeksteen in Capelle aan den IJssel. Tijdens de bijeenkomst worden onze bewoners herdacht die in de periode december 2017 t/m augustus 2018 bij ons verbleven en cliënten die met inzet van vrijwilligers in de thuissituatie zijn ondersteund. Samen met de familie, vrienden van de overledenen, wijkverpleegkundigen en vrijwilligers brengen we hun geliefden in herinnering.

De herdenkingsbijeenkomst is van 19.00 uur tot 20.30 uur waarna er gelegenheid is om – onder het genot van een hapje en een drankje – na te praten met familie en hospice personeel.

Aanmelden

Wilt u deze bijeenkomst bijwonen? Aanmelden kan via email (info@hospiceijsseloever.nl) of neem contact op via telefoonnummer 06-20985151.